Brigada je uredila ured poznatog internacionalnog brenda s ciljem da radni prostor poveže zaposlenike s identitetom branda
Sjećate li se Coca-Colinih reklama? Imam osjećaj da mi u ušima još uvijek zvoni pjesma “Do do do do dood, always Coca-Cola” kao i zvuk zvončića, Djed Božićnjak i ogromni crveni šleperi okićeni lampicama i Coca-Colinim logom.
Teško da je itko bolje brendirao svoje proizvode od Coca-Cole, zar ne? No, kako im izgledaju uredi?
Zavirimo u njihov Coca-Cola Adria ured u Zagrebu kojega je uredila kreativna agencija Brigada.
– Svaki projekt izazov je za sebe, no posebno je zadovoljstvo bilo raditi na ovom jer se iza njega krije snažna poruka. Coca-Cola Adria je prepoznala važnost isticanja lokalnog karaktera, što je dodatno obogatilo cijeli proces i otvorilo prostor za suradnju s nizom iznimno zanimljivih ljudi. Posebno bih istaknula umjetnicu Teu Jurišić, čiji mural unosi jedinstvenu energiju u prostor i dodatno naglašava povezanost ureda s lokalnim kontekstom. Kroz dizajn smo željeli stvoriti prostor koji ne samo da odražava identitet brenda, već i svakodnevno inspirira ljude koji u njemu rade, a to je mjesto koje spaja funkcionalnost, karakter i priču koju prostor želi ispričati – istaknula je Dorotea Šarić, arhitektica i voditeljica projekta iz Brigade.
– Novi uredski prostor Coca-Cola Adria pažljivo je podijeljen u nekoliko radnih zona otvorenog tipa koje su isprekidane prostorijama kako bi se povećao fokus i privatnost zaposlenika na radnom mjestu istovremeno omogućujući zaposlenicima fleksibilnost u odabiru radnog okruženja koje odgovara njihovim individualnim potrebama. Ugodna atmosfera ostvarena je prirodnim materijalima, biofilnim elementima i svijetlom paletom tonova te upotpunjena grafičkim detaljima inspiriranim lokalnom kulturom – objašnjavaju u Brigadi.
– Kako bi se radni prostor prilagodio različitim aktivnostima i tipologijama rada odabran je modularni ergonomski namještaj i dizajnerska akustična rješenja koja osiguravaju mirno okruženje. Zajednički prostori poput kuhinje potiču suradnju, zajedništvo i stvaraju osjećaj povezanost tima, dok soba za opuštanje tzv. “wellness room” doprinosi opuštanju, smanjenju stresa i obnavljanju energije. Implementiranje elemenata povezanih s brendom u prostore ureda ispričana je priča branda koja dodatno povezuje zaposlenike s identitetom Coca-Cole – objasnili su u Brigadi, najnagrađivanijoj agenciji za strateški dizajn ureda u Hrvatskoj.
Uživajte u slikama fotografa Marka Mihaljevića.