Po čemu ćemo pamtiti Milano 2019. – nešto kao zaključak

Slegli su se dojmovi iz Milana. Ovo je rezime svih trendova i najzanimljivijih stvari. Za Dblog pišu Siniša Zdjelar iz arhitektonskog studija ZDL Arhitekti i dizajnerice interijera Vesna Janko Finderle i Ekaterina Chumak Zhun iz dizajnerskog studija Home&Co.

Dva i pol tjedna su prošla od Salone del mobile, Milano 2019. – do sada najposjećenijeg izdanja ovog najvećeg sajma u svijetu, kojega je ove godine posjetilo 320.000 ljudi, 12 posto više nego lani. Obećala sam vam ove godine pravu poslasticu. Sedam timova stručnjaka od produkt dizajnera, distributera, arhitekata do proizvođača i dizajnera interijera ispričali su nam što ih se najviše dojmilo u Milanu i kako oni vide nadolazeće trendove. Nakon Tihane Tarabe iz Grupe, cura iz Brigade, Morene iz Meblo Tredea, mlade arhitektice Nike Serdar, Antee Carić  iz pazinske tvrtke Internova koja izrađuje fantastičan namještaj po mjeri, na red su došla još dva tima. Šlag na kraju… Vesna i Ekaterina iz Home&Co i Siniša Zdjelar iz ZDL arhitekata. Hvala vam ljudi.

2Piše: Siniša Zdjelar, ZDL arhitekti

Salone del mobile u Milanu predstavlja definitivno jedan od najboljih svjetskih sajmova za uređenje interijera, no čini mi se da ovogodišnji trendovi ne pokazuju nekakve spektakularne zaokrete.

Ipak, ako bih trebao istaknuti trendove u par rečenica rekao bih…

  • outdoor namještaj postaje praktički dizajnom istovjetan indoor-u sa naravno prilagođenim materijalima
  • povratak prirodnim i tradicionalnim materijalima (kamen, drvo, glazirana keramika, puhano staklo, sirovi metal…) uz sve varijacije umjetnih materijala koji oponašaju prirodne (printana keramika, hpl…)
  • napuštanje „plastic fantastic“  interijera (sve od plastike)
  • usmjerenja ka smjelijim kolorističkim dizajnima (šareni patterni, monokromatski tekstili jačih boja)

Evo još par fotografija…

A tu su još jedanput linkovi na sve tekstove.

Prvi tekst – iz perspektive produkt dizajnerice

Drugi tekst – iz perspektive distributera namještaja

Treći tekst – iz perspektive mlade arhitektice

Četvrti tekt – iz perspektive kreativne agencije

Peti tekst – iz perspektive proizvođača namještaja po mjeri

Sljedeći