Vizija Salona33 temelji se na ideji da arhitektura treba biti mjesto susreta dizajna, umjetnosti, mode i tehnologije, stvarajući intelektualno i kulturno okupljalište koje inspirira i povezuje ljude. Evo jednog njihovog nagrađivanog interijera u zagrebačkom Parku Kneževa koji u sebi ima protkanu upravo tu ideju
Utičnica, prekidač za struju, zvučnik… obično su dizajnerima interijera, stilistima i fotografima noćna mora – nešto što kvari čistoću slike. Ne brini, sredit ćemo to u Photoshopu, najčešća je rečenica koju čujem kada tužno pogledam u prekidače i kablove u interijeru kojega slikamo.
No, ne mora uvijek biti tako – danas vam pokazujemo showroom prekidača, zvučnika, i ostale audio-vizualne opreme za urede, stanove, hotele koji izgleda kao piece of art.
Dobrodošli u Ferceru, sofisticirani izložbeni salon kojega su osmislile mlade arhitektice Jelena Babić, Marja Mia Kolendić i Anita Krmek iz arhitektonskog ureda Salon33.
Umjesto klasičnog salona opreme u kojemu se izlaže prodajni asortiman i u kojem se nastoji izložiti što više toga, arhitektice su u suradnji s Fercerom osmislile drugačiji pristup.
Manje je više – Fercera, brend koji je nastao kao nasljednik tvrtki sa 30-godišnjim iskustvom Elektro-Prelog i Ascomm, uređen je kao umjetnička galerija u kojoj svakodnevni predmeti dobijaju umjetnički karakter. Za taj pristup arhitektice iz Salona33 nedavno su osvojile nagradu Big See Awards.
Prostor djeluje kao umjetnička galerija, naglašavajući jasnoću, jednostavnost i estetiku, tretirajući svaki proizvod kao umjetničko djelo. Neutralni tonovi i strateški pozicionirana rasvjeta ističu izložbene prostore koji su organizirani u zone koje odražavaju identitet svakog brenda, a istovremeno održavaju kohezivnu cjelokupnu estetiku.
Prostor predstavlja brendove za uredsku opremu, audio-vizualnu opremu, smart sustave poput Junga, Kinnarpsa, Mennekesa, Sonosa i drugih, pružajući posjetiteljima jedinstveno i impresivno iskustvo. Ključ dizajna je modularni namještaj i prilagodljivi sustavi, koji omogućuju jednostavno preoblikovanje prostora.
Jedan od glavnih atraktora prostora je pomični panel stvoren u suradnji s Graffiti na Gradele i Chez 186 koji izložbenom salonu dodaje umjetnički karakter.
Interaktivnost je središnja tema, s integriranim sustavima upravljanja koji nude kontrolu nad rasvjetom i zavjesama, odnosno svim smart sistemima koji se međusobno mogu integrirati u sustav – što je jedan od glavnih stvari s kojima se tvrtka bavi.
No, najveća atrakcija i iznenađenje je skriveno kino s nevidljivim kućnim audio sustavom. Točno takvo bih ja rado kod sebe doma. A vi?
Osim funkcije izložbenog salona, prostor uključuje radni prostor, sobu za sastanke, čajnu kuhinju.
Neutralni tonovi suprotstavljeni jarkim detaljima, kao i posebna pažnja posvećena rasvjeti koja dodatno akcentira izložene proizvode, ovaj showroom čine jedinstvenim konceptom koja u fokus stavlja umjetnički senzibilitet arhitektonskog studija Salon33.
Uživajte u fotografijama…