Šenoina ulica u centru Varaždina ovaj je tjedan mjesto održive mode, home decora, inspiracije, zabave, kreativnih savjeta…
Najpoznatiji hrvatski festival ulične kulture, Špancirfest, ove godine postao je bogatiji za jedno posebno iskustvo – Preloved Market. Nakon brojnih uspješnih izdanja u Zagrebu, ovaj održivi buvljak, koji okuplja najpoznatija influenserska imena domaće scene, ovih dana pretvorio je šarmantnu Šenoinu ulicu u vibrantnu zonu mode, zajedništva, održivosti i stila.
Na Preloved Marketu izmjenjivat će se tri glavne tematske cjeline – Kids (odjeća i oprema za djecu), Fashion (moda za odrasle) i Home Decor. Svaka tema imat će vlastiti program i sadržaje, a influenceri će izlagati upravo na dan koji se podudara s njihovom temom.
Iza Preloved Marketa inače stoji poznata zagrebačka influencerica Ines Šitum, začetnica projekta koji spaja ljubav prema modi i odgovornost prema okolišu.
– Vizija Preloved Marketa je jednostavna – dati starim stvarima novi život, potaknuti ljude na razmjenu, reciklažu i svjesnu kupovinu, ali na moderan, privlačan, inspirativan i zabavan način. Uz mene, na svakom Preloved Marketu sudjeluju i brojne druge influencerice koje svojim prisustvom, osobnim komadima i energijom stvaraju atmosferu koja nadilazi klasično iskustvo buvljaka. Tako će biti i u Varaždinu gdje će se predstaviti više od 30 domaćih influencerica. One će posjetiteljima ponuditi komade iz vlastitih ormara, točnije pažljivo birane haljine, cipele, torbe, nakit i još štošta, sve spremno da usreći nekoga novoga. Ove godine sa svojim divnim stvarima stižu Lucija Lugomer, Paula Sikirić, Anita Dujić, Morena Pavić, Leda Boss, Danijela Stojanović, Lana Biželj, Filipa Sorko, Iva Erić i druga imena s Instagrama – najavila nam je Ines Šitum, objasnivši kako je ponedjeljak i utorak rezerviran za home decor, srijeda, četvrtak i petak za modu, a vikend za sve zajedno – modu, kids i home decor.
U Home Decor zoni posjetitelji će moći dobiti brze i praktične stilske savjete o uređenju doma od Maje koja se krije iza imena Krameraj, poznate na Instagramu po kreativnim i pametnim rješenjima kako osvježiti prostor bez velikih ulaganja. De Colores Studio, službeni zastupnik Annie Sloan boja u Hrvatskoj, priprema dvije besplatne radionice – jednu posvećenu otkrivanju čuvene Chalk Paint® boje i tehnikama bojanja, a drugu u kojoj će sudionici imati praktičnu demonstraciju tehnike bojanja s teksturom i korištenja voskova – Kutijica s karakterom.
Osim influencerima, Preloved Market otvara vrata i građanima – svakodnevno će biti dostupno nekoliko izlagačkih mjesta za otvorene prijave, gdje će posjetitelji moći izlagati i prodavati vlastite „preloved“ komade. Prijave se zaprimaju putem službenog Instagram profila Preloved Marketa.
Za najmlađe tu je Kids Corner s besplatnim eko radionicama Laboratorija zabave, gdje će djeca kroz igru otkrivati kako otpad može postati korisna stvar, graditi robote od smeća ili vlastiti hotel za kukce te istraživati obnovljive izvore energije. Poseban doživljaj donosi i radionica Čiri-biri bajka, gdje mališani stvaraju vlastite bajke i priče kroz igru i pripovijedanje, razvijajući maštu, govor i samopouzdanje.
U Fashion kutku održat će se radionica “Nosi se Varaždin” krojačkog obrta Gracia. Posjetitelje se poziva da donesu omiljeni komad trapera na kojem će moći dodati unikatne ambleme s motivima grada.
Posjetitelje čeka gurmanski kutak s hranom Chips, Chinke & Chudesa, dok je za predah i ugodno druženje pripremljena ISO TWIST chill zona. A kada padne večer, atmosferu preuzima glazba. Tijekom svih deset dana festivala, DJ Turk svojim pažljivo biranim setovima svakodnevno će stvarati ritam i energiju Šenoinoj ulici. Na pozornici će mu se pridružiti i niz izvođača – od ToMe i Jakova Jozinovića, preko akustičnog dua Duške Brčić-Sušak i Filipa Palčića, do Public Hit Factoryja, trija akademskih glazbenika u sastavu Marko Vukmirović, Marino Tomasović i Eduard Kobešćak.
Radno vrijeme Preloved Marketa bit će od ponedjeljka do petka od 16 do 22 sata, te subotom i nedjeljom od 10 do 13h i od 16 do 22 sata. Ulaz je slobodan.