Bili smo u novom T-Centru na Cvjetnom trgu. Sneak peek

Jedan kvadratni metar neutralizira 2,3 kg CO2 te proizvodi čak 1,7 kg kisika. Novi T-Centar u Cvjetnom svojim ozelenjavanjem neutralizirao je svoj CO2 otisak i osigurao ugodan čisti zrak svojim zaposlenicima i posjetiteljima. Bravo!

Mali koraci ponekad su i važniji od velikih. A kada velike kompanije učine male korake onda je to zaista veliko. Hrvatski Telekom upravo je ovih dana otvorio novi “zeleni” T-Centar na Cvjetnom trgu. Naravno, to ne znači da je promijenio svoju zaštitnu magenta boju u zelenu, nego da je ozelenio centar učinivši ga CO2 neutralnim eliminirajući svoj otisak ugljičnog dioksida te implementirajući puno “zelenih” praksi koje čuvaju okoliš.

O čemu se točno radi, porazgovarali smo s Katarinom Šporčić, voditeljicom u Sektoru za brend. S Katarinom smo dogovorili susret u novom T-Centru Cvjetni, flagship storeu koji pokazuje te nove trendove.

– Naša kompanija spaja vrhunsku tehnologiju i najnovije trendove nastojeći primijeniti što više zelenih održivih praksi u našu svakodnevicu. Upravo taj način razmišljanja vidljiv je u našem novom flagship storeu na Cvjetnom trgu koji pokazuje implementaciju tih trendova. Prva velika promjena je to što smo se pobrinuli za kvalitetu zraka te smo ozelenili centar s mnoštvom biljaka koje proizvode kisik i neutraliziraju CO2. Naime, napravili smo točni proračun koliko ćemo proizvoditi CO2 kada prostor bude u punom kapacitetu i u prostor unijeli točno toliko biljaka – kaže Katarina Šporčić, dodajući kako kvadratni metar zelenila neutralizira 2,3 kg CO2 te proizvodi čak 1,7 kg kisika.

Off the record saznajemo da to nije jedina “zelena” stvar. Naime, Hrvatski Telekom je na razini cijele tvrtke ukinuo upotrebu jednokratne plastike i potiče svoje zaposlenike da i oni sami naprave zelene promjene u svojim životima. Naručivanje vode iz staklenih ambalaža, umjesto plastičnih isto je jedan pohvalan mali zeleni korak koji čini razliku, zar ne?

No, vratimo se na uređenje interijera.

– Želimo da se naši korisnici ugodno osjećaju u našim centrima i taj efekt ugode doma željeli smo prenijeti na interijer. To znači da smo veliku pozornost dali stvarima koje čine prostor ugodnim – ugodne boje, prirodni materijali, drvo, cigla, zelenilo, kvalitetna rasvjeta, zone privatnosti, suvremena tehnologija koja pospješuje naš život – kaže Katarina Šporčić, dodajući kako je digitalizacija “bez papira” druga velika promjena u centru.

– U ovom centru posvuda su displeji i putem njih komuniciramo pogodnosti, aktualnosti, umjesto klasičnih plakata i brošura. Nemamo čak ni klasične redomate na kojima dobivate papirić s brojem, nego takozvane pametne redomate. Na ulazu će posjetitelji dobiti mali tag, sličan privjesku za ključeve i na njemu će vam biti vidljivo koji ste na redu i koliko otprilike treba pričekati do vašeg reda. Kada ste na redu, taj tag lagano zavibrira što vam omogućava diskreciju i opuštenost – kaže Katarina.

Znači nema više buljenja u displej – smijem se i dodajem kako je to izvrsna varijanta da se smanje redovi i boravak u poslovnici.

– Ako sam dobro razumjela, to znači da mogu otići na kavu ili kupiti cvijeće dok čekam red u poslovnici – zapitkujem.

– To je isto mogućnost, iako smo i u samom centru predvidjeli puno zona u kojima se možete zabaviti dok čekate – kaže Katarina Šporčić, voditeljica u Sektoru za brend.

Social Media Wall putem kojeg korisnici mogu pratiti aktualnosti na društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma, zone u kojima možete pogledati nove mobilne uređaje, pametne satove, fitness trackere te ponudu fiksnih uređaja, kao i linije proizvoda za pametnu kuću… samo su neki od sadržaja.

– Ljubitelji gaminga u posebnoj 5G zoni mogu pokazati svoje vještine u jednoj od igara, ali i odabrati nešto iz najnovije PlayStation ponude. Meni osobno najzanimljivija je interaktivna igra “potopi cvijet” koju mogu igrati različiti uzrasti – objašnjava Katarina.

Zaljubljenike u modu očekuje i limitirana serija fashion proizvoda iz Love Magenta linije. Najtraženiji proizvod su im, kažu, limitirane adidas Stan Smith tenisice s magenta detaljima.

– Jel mi se dobro čini da su ciljana publika ovog dućana mlađi cool ljudi?

– Svaki naš dućan ima svoju ciljanu publiku koja je nastala prema iskustvu ljudi koji nas najčešće posjećuju na toj lokaciji. Primjerice naš dućan na Iblerovom trgu posjećuje jako puno umirovljenika jer znaju da kod nas imaju najmanju proviziju na račune i jako im je zgodno tamo prošetati. Ovaj store na Cvjetnom namijenjen je mlađim generacijama, makar se i te granice među generacijama sve više brišu – smijemo se.

Zato će se, vjerujem, mnogim generacijama svidjeti velika ilustracija-grafit poznatog hrvatskog umjetnika Tomislava Lončarića – Lonca koji će vas dočekati u centru.

Grafit pokazuje tipičan dan jedne mlade osobe. Ujutro se budi, radi, zabavlja, pije kavice… i ima vremena za ljubav i male znakove pažnje.

I kada bih trebala reći što se meni najviše sviđa u ovom novom konceptu HT trgovina, onda bi to bio divan miris dućana i poruke optimizma te pozitive na koje nailazite.

Zaista želimo vjerovati u hashtag #SvijetBoljihMogućnosti.