Stipe, pardon, glumac Filip Radoš i Petar Puškarić glavne su zvijezde nove reklamne kampanje Lesnine. Evo malog previewa sa snimanja
Nakon Gorana Navojca i Katarine Baban, para koji nas je godinama nasmijavao na reklamama Lesnine – vrijeme je za promjenu. Lesnina upravo priprema novu kampanju za 2026. godinu.
U glavnim ulogama ove sezone našli su se popularni glumci Filip Radoš, poznat po ulogama serijama Stipe u Gostima, Naši i vaši te Odmori se, zaslužio si, i Petar Puškarić (serije na Granici i Drugo ime ljubavi), koji kroz niz simpatičnih skečeva utjelovljuju generacijski sukob pun topline, humora i prepoznatljivih životnih trenutaka.

Stariji djelatnik, vrijedan i predan, pred mirovinom, pokušava prenijeti svoje bogato iskustvo mlađima, dok njegov mlađi kolega predstavlja novu generaciju – opuštenu, duhovitu i pomalo smotanu, ali uvijek s iskrenim namjerama i osmijehom na licu.
Idejni i kreativni koncept kampanje osmislio je marketinški tim agencije Akterpublic iz Zagreba, koji je razvio priču prožetu toplinom, humorom i životnim situacijama u kojima se svatko može prepoznati. Režiju novih televizijskih spotova potpisuje poznati redatelj Dražen Žarković, autor brojnih filmova i uspješnih domaćih serija poput Ajmo Žuti, Trešeta, Bitange i princeze, Odmori se zaslužio si, Stipe u gostima, koji je u projekt unio prepoznatljiv filmski štih.

Za vrhunsku vizualnu estetiku kampanje zaslužan je direktor fotografije Filip Toth, dok je produkciju realizirala tvrtka Interpolis pod vodstvom Nenada Martinovića.
Ove godine Lesnina je otišla korak dalje te je, osim humorističnih skečeva, pripremila i niz parodija na poznate filmske klasike osmišljenih kao kratki kino traileri pod zajedničkim nazivom „Filmski spektakli by Lesnina“.
Snimanje je održano u Rijeci, u prepoznatljivom prostoru Lesnina centra Rijeka i na okolnim lokacijama, gdje je zabilježena vedra i opuštena atmosfera ispunjena smijehom i kreativnom energijom cijele ekipe.

Donosimo ekskluzivne fotografije sa snimanja koje otkrivaju kako izgleda stvaranje novih Lesnina spotova, dok će gotovi video materijali uskoro premijerno biti prikazani u nadolazećim televizijskim kampanjama i na digitalnim kanalima.




































