Kada znaš da je vrijeme za novu fotelju?

Debeli, veliki, raskošni, masivni, dobro dizajnirani katalozi totalni su mi fetiš. I oduvijek mi je najgori dio svakog sajma kada moram napraviti selekciju i izabrati samo najljepše koje stavljam u jedan cijeli veliki kofer i nosim doma. Znam da je to totalno neracionalno i glupo. Svi katalozi danas su na webu i malo tko još kupuje namještaj tako da ga bira u katalozima.

Znam sve. Ja prva sve naručujem preko neta. Ali… Ali zato se više nego ikad veselim lijepim katalozima. A jedan od takvih je najnoviji Prostorijin katalog kojega su dizajnirale mlade zagrebačke dizajnerice iz studija Bilić Muller.

Debeo, lijep, raskošan i nimalo zanemariv podatak, neobično lagan. Zašto je to važno? To je možda i najvažnije u onom trenutku odluke s početka priče, kada pakiraš kofer i računaš da li na aerodromu prelaziš overweight ili ne? Name, koliko god bili divni neki katalozi, ako su preteški, nikada ih ne nosim kući. Zato je ovaj Prostorijin katalog čisti pogodak.

A pogodak je zato što čovjeka potakne da počne razmišljati o nekoj novoj fotelji, dvosjedu, trosjedu… I to ne samo dok gleda studijske, stilizirane fotografije, nego dok gleda taj namještaj u pravim, realnim prostorima, kućama, stanovima, uredima, restoranima, hotelima…

Padaju mi na pamet svakojake ideje. Nego, kada je vrijeme za kupnju novog kauča, što mislite? A fotelje?

 


 

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom Prostoriom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.