Dar za posebne prilike i vrlo posebne ljude

Kuna odlazi u povijest, a tim povodom dizajnerica Izvorka Jurić dizajnirala je posebnu ediciju numizmatičkih kompleta

Ovo je tako lijepo. Divan poklon za krizmu, vjenčanje, rođenje ili neku posebnu prigodu nekome tko sve ima… To je otprilike bio moj prvi komentar na kolekciju zlatnika, srebrnjaka, medalja i numizmatičkih kompleta kojega je za Hrvatsku kovnicu novca izradila dizajnerica Izvorka Jurić.

O toj vrijednoj numizmatskoj kolekciji, dizajnerica Izvorka Jurić, nedavno je održala predavanje na prestižnoj svjetskoj konferenciji za brending First Round.

– Naš ured Design Bureau Izvorka Jurić prvi je predstavnik hrvatske dizajn scene pozvan da predstavi svoj način rada na First Round, prestižnoj konferenciji etabliranih svjetskih dizajnerskih studija nedavno održanoj u Amsterdamu. Biti jedini iz Hrvatske koji zajedno s drugim respektabilnim europskim dizajn-studijima prezentira svoj način rada, veliko je priznanje za nas.

Konferencija First Round održana je u spektakularnoj arhitekturi amsterdamskog Muzeja filma, a organizira ga UnderConsideration, poznati američki dizajn studio koji vodi nekoliko popularnih dizajn-blogova s višemilijunskim pregledima, među kojima je najpoznatiji Brand New.

Ovaj nastup u skladu je s rastućom tendencijom zanimanja za rad mojeg dizajn studija od strane klijenata iz Zapadne Europe koji nam pristupaju zbog kvalitete dizajna. Tako smo realizirali rebrending za globalnu nizozemsku kompaniju – Planture – od nove brend arhitekture, imenovanje kompanije i njezinih sastrinskih tvrki, vizualnog identiteta te osmišljavanja novog brenda proizvoda, Next Level Naturals. Klijenti koji nas kontaktiraju svjesni su da brendiranje proizvoda i dizajn ambalaže nije samo estetska kategorija, već da se radi o osmišljenoj strategiji kojom rješavamo probleme i ciljeve brenda ili tvrtke. Danas je nemoguće istaknuti se na tržištu bez dobro osmišljenog brendinga, a mi svojim dizajnom upravo pomažemo malim i srednjim poduzetnicima da ostvare vidljivost i prednost u žestokoj konkurenciji s velikim tvrtkama. Na tom tragu upravo razvijamo brending i dizajn boce za novi hrvatski gin koji dolazi iz Splita, a u procesu je i vrlo uzbudljiv i poseban projekt za Hrvatsku kovnicu novca” – objašnjava Izvorka Jurić, kreativna direktorica studija Design Bureau Izvorka Jurić.

Evo nekoliko fotografija Izvorkinih uspješnih dizajna ambalaže za koje je dobivala brojne domaće i međunarodne nagrade.

Brachia, Lintar, Croatia in a Box, Bite Art, Uje, Aspect, Rustican, Nutris, Plasinia, Draco i Omnivia – samo su neki od brendova koje ćete prepoznati… a jedan od nama najzanimljivijih je nedavni projekt za Ceru London.

Riječ je o lanacu restorana levantinske kuhinje za napola pripremljenu hranu i paket “kuhaj kod kuće”.

– Za vrijeme pandemije tražili su nas ambalažu kojom će generirati publicitet i ući u Top 10 restorana u Londonu za taj segment dostave hrane. Naš ured osmislio je pakiranje omotano dizajniranim maramama s uzorcima geometrijskih pločica Levanta i drugim bliskoistočnim motivima prirode i životinja – dok su za hranjive sastojke izabrali mekani spremnik izrađen od 100% bioplastike koja se može reciklirati. Zahvaljujući novom dizajnu ambalaže, Ceru London već je za mjesec dana ostvario svoj cilj u jeku pandemije dok su mnogi restorani propadali – prisjetila se Jurić.

Uživajte u slikama i otkrivanju proizvoda s lijepim ambalažama.