Znate li tko su “promadic traveleri”? Nova generacija gostiju koja od putovanja traži iskustvo… i ne pita za cijenu.
Kraj godine izvrstan je trenutak da malo razmislimo što možemo unaprijediti, popraviti, promijeniti, dodati… Predstavili smo vam našu novu rubriku D popusti u kojoj ćemo svakog petka hvatati odlična sniženja (čak i otkrivati factory saleove, salonske modele na popustu, prototipe direktno od dizajnera…). No, to je tek početak naših novih stalnih rubrika.
Jedanput tjedno bavit ćemo se turizmom – odnosno, predstavljat ćemo vam inspirativne projekte od kojih možemo naučiti što je budućnost turizma, kako biti u korak s vremenom, kako biti drugačiji, kako podići kvalitetu, privući goste koji ne pitaju za cijenu?

No, osim inspirativnih priča – potrebni su nam i odgovori, savjeti, stručna mišljenja, provjerene informacije…
Btw jeste li znali da u Hrvatskoj ima 1,2 milijuna kreveta i da gotovo polovica te brojke otpada na privatni smještaj? I nama koji to pratimo, zbunjujuće su najave oko poreza na nekretnine, novih taksi i raznih novih propisa i nameta… Puno je novih tema, briga, pitanja, dilema… Sa svim tim temama bavit ćemo se iduće godine, kao što ćemo vam pokazivati mnoštvo projekata koji pokazuju inovativnost, svježinu, kreativnost, neki novi smjer…

Danas vam pokazujem jedan takav projekt. Hotel od 5 zvjezdica u gradiću Zermatt u švicarskim Alpama. Možda vam je prva misao – uf nešto dosadno, uštirkano, glamurozno, tipično hotelskih pet zvjezdica. Ne. Sve samo to ne.
Naime, danas gosti žele više. I to pogotovo oni koji si to mogu priuštiti te koji ne pitaju za cijenu. Ne žele dosadne resorte, niti konfekcijske hotele od 5 zvjezdica, niti internacionalnu hranu svugdje istog okusa…

Oni žele više… Osviješteni su, drugačiji, prate sve moguće trendove, od putovanja žele doživljaj koji će promijeniti njihov život na bolje. Žele autentično, lokalno, ekološko, organsko, fotogenično, svjesno, ali opet ne žele se odreći luksuza, udobnosti, full servicea, svojih potreba za izvrsnošću.

Izvrsna gastronomija, iznimna arhitektura i dizajn, briga o svom umu i tijelu, zdrav život, fotogenični ambijenti, potpuno novo iskustvo, osviještenost prema prirodi…

E kada sve te teme koje zanimaju novu generaciju gostiju, takozvanih “promadic travelera”, primijenite dobit ćete projekt koji vam danas pokazujem.

Riječ je o resortu Cervo Mountain Resort koji je praktički ove zime u potpunosti rasprodan, a noćenje u sobi stoji oko 3000 eura.
Riječ je o hotelu koji je redizajniran 2021. godine, a unutarnje (pre)uređenje potpisuje višestruko nagrađivani njemački arhitektonsko dizajnerski studio Dreimeta, pod vodstvom Armina Fischera i Andree Kraft-Hammerschall. Novi preuređeni prostori predstavljaju modernu interpretaciju alpskog načina života, zajedno s izrazito usmjerenom perspektivom svijeta prema vani.

Prostorom dominiraju tople boje, drvene površine i prirodni materijali koji se spajaju s bezvremenskim dizajnom i pogledom na fascinantnu prirodu i Matterhorn.

Novi hotelski spa Mountain Ashram Spa fokusiran je na iscjeljivanje tijela i uma kroz zanimljive prakse iz cijelog svijeta. U ponudi su meditacija, coaching i joga sesije u ritualnoj sobi i na planinskoj livadi, kao i japanske onsen kupke, masaže i razni tretmani.

Dizajniran od strane nagrađivanog studija Dreimeta, preuređeni prostori imaju modernu interpretaciju alpskog stila života uz odlučno otvoreniju perspektivu svijeta. Tri kategorije soba prilagođene su sezonskim i osobnim potrebama gostiju. Sobe i apartmani u Huntsman Lodgeu nude mir i osamu s privatnim saunama ili parnim kupkama, kao i otvorenim kadama, dok je Nomad bazni kamp mjesto gdje se gosti mogu popeti zidom do svojih soba (ako im je to draže od stepenica).

Globalna perspektiva jasno je izražena u tri restorana koja se nalaze u sklopu resorta. U Bazaaru, živahnoj zalogajnici inspiriranoj užurbanim istočnjačkim tržnicama, poslužuje se uglavnom biljni jelovnik. U lokalu gosti mogu kupiti i posuđe te razne dekoracije, a potiče se i cjenkanje oko cijene.

Noću, neupadljiva vrata vode do trezora vinskog podruma, gdje se u baru Grapes & Juniper nalazi 40 različitih ginova. U talijanskom restoranu Madre Nostra, što znači majka zemlja, suvremena se jela pripremaju od lokalnih sastojaka od dobavljača u radijusu od 150 kilometara, dok Ferdinand, sa svojom kuhinjom usmjerenom na Valais, kombinira planinsku estetiku Zermatta s regionalnim specijalitetima koji su u potpunosti napravljeni od lokalnih proizvoda.

Puštam vas da uživate u ovom divnom hotelu, a evo i linka za detalje na stranicama Design Hotels i Booking.com.