Regularno mjesto za (ne)regularne ljude

Dečki iz Regulara i njihovi prijatelji otvorili su kafić u Ilici 65 i nazvali ga Regular.Bar. Evo priče koja stoji iza kafića koji je postao dobročuvana tajna i odmak od tipičnih zagrebačkih ‘posh’ kafića

Oni su svi frendovi. Izlaze, zabavljaju se, vode svoje firme… i imaju manje od 30 godina. Shvatili su da izlazak u grad znači ili okupljanje po nekim rupama i opskurnim mjestima ili potpuni bankrot u popularnim zagrebačkim kafićima.

Marko Mihaljević

I zato su odlučili napraviti svoj kafić i svoje mjesto. Kafić koji će izgledati normalno, imati ugodnu atmosferu, dobar dizajn, a ujedno i imati normalne cijene. Mjesto koje neće imati beskonačnu vinsku kartu i ‘posh’ atmosferu, nego će imati dobru muziku, biti normalno, pristojno i u suštini opušteno, “regularno” mjesto, prilagođeno mladim ljudima kao što su oni. To je bila njihova želja. I zato su ga nazvali Regular.Bar.

Marko Mihaljević

No, Regular vam zvuči jako poznato?

Marko Mihaljević

Naravno, to je jedan od najuspješnijih hrvatskih dizajnerskih studija koji su smislili desetke proizvoda i projekata, prvenstveno oni u suradnji s tvrtkom Artisan. German Design Award, Red Dot Award, Interior Innovation Award, Design Intelligence Award samo su neke od prestižnih nagrada koje su osvojili, a proizvodi s njihovim potpisom mogu se pronaći u brojnim interijerima diljem svijeta kao što su Starbucks Reserve Bar u Hollywoodu, restoran Jean Georges u Four Seasons Resortu u Dubaiju…

Marko Mihaljević

Razmišljam koliko su puno ti mladi ljudi napravili u 7-8-9 godina koliko ih poznajem…

Marko Mihaljević

U tom trenutku pojavljuje se Ruđer Novak-Mikulić, jedan od osnivača dizajnerskog studija Regular Company i suvlasnik u Regular.baru, te mi pokazuje 150 kvadrata Regular.bara.

Marko Mihaljević

– Ovo je nastalo jako spontano. Uvijek smo govorili kako ćemo si otvoriti birtiju. A onda je jedan dan došao frend i rekao da je čuo da se iznajmljuje bivši Elis cafe u dvorištu Ilice 65. To nam se svima svidjelo i prva ideja je bila ništa ne mijenjati, nego samo otvoriti kafić. No, ipak, nama je dizajn profesionalna deformacija i na kraju smo sve promijenili – smije se Ruđer Novak-Mikulić koji je uz prijatelje Augustina Miletića i Pavla Murgića, suvlasnik bara.

Marko Mihaljević

– Prostor se sastoji od tri zasebne prostorije i velike terase, skrivene od buke i gužve Ilice. Za dizajn i koncept bara zaslužan je Regular Company i bilo nam je jako izazovno napraviti potpunu rekonstrukciju, posebice jer smo istovremeno mi i suinvestitori, suvlasnici, budući korisnici… 

Marko Mihaljević

– Ideja je bila stvoriti prostor koji nema puno elemenata, nije zatrpan sa suvišnim informacijama, ali koji je ugodan za boravak u njemu i nudi dašak skandinavske mirnoće. Željeli smo da se kroz interijer provlače prirodni topli tonovi i materijali, sa crnim detaljima koji mu daju određenu finoću i kontrast. Mnoge stvari smo u prostoru sami dizajnirali ili redizajnirali. 

Marko Mihaljević

Osim naših proizvoda tu su i radovi Grupe, a kao dio interijera trenutno se ističu apstraktni crteži jednog od najperspektivnijih hrvatskih akademskih umjetnika Nikice Jurkovića.

Marko Mihaljević

Prostor je u budućnosti zamišljen i kao lokacija za događaje iz sfere dizajna, umjetnosti, mode i glazbe, te kao pop-up galerija za mlade ili već afirmirane autore.

Marko Mihaljević

– Moj posao bi sada trebao biti gotov i sada nastavljaju Pavao i Augustin koji se puno više od mene razumiju u ugostiteljstvo, evente, nabave. A ja nastavljam dolaziti kao regularni gost, svaki dan prije, za vrijeme i poslije posla –  smije se Ruđer, čiji ured uistinu je odmah par blokova dalje.

Marko Mihaljević

Što Regular Company uskoro priprema, priča je za sebe, a sada uživajte u interijeru i divnim slikama Marka Mihaljevića i stajlingu Hannah Vranko. Bravo svima.