Prima predstavila novi vizualni identitet. Bravo!

Svi pričaju o modernizaciji i rebrandingu Prime. Evo tko i što stoji iza novog vizualnog identiteta najvećeg hrvatskog proizvođača namještaja

Promjena je očita. Moderna, svježa, hrabra… Elegantna monokromatska slova i različiti uzorci u trendi bojama. Da, Prima je predstavila svoj novi vizualni identitet i bez puno okolišanja – izgleda sjajno.

Riječ je o novom vizualnom identitetu koji je razvijen u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i sjajnim tipografom Nikolom Đurekom. Taj sjajan tim uglednih hrvatskih dizajnera ispričao je na nov i vizualno atraktivan način priču o tvrtki koja je u 25 godina od obiteljske tvrtke izrasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih.

Želja za promjenom lightmotiv je novog vizualnog identiteta, a ona je višestruko važna jer govori o Priminoj promjeni, ali i promjeni nas samih… kupaca koji uvijek nešto želimo mijenjati, nadopunjavati i razvijati svoj stil.

– Naš logo i popratni uzorci najbolje opisuju ono što je Prima – poslovni sustav koji je prilagođen pružanju rješenja kupcu i kao takav je modularan, prilagodljiv, ali u isto vrijeme postojan i prepoznatljiv. Novim vizualnim identitetom želimo dočarati promjene koje su se unutar našeg sustava dogodile kroz desetljeća i započeti jedno novo poglavlje. Promjene su sastavni dio našeg razvoja i cijeli sustav organiziran je tako da može brzo i efikasno pratiti sve zahtjeve i trendove u industriji namještaja. Osim asortimana koji je osmislio naš dizajn tim, a proizvodi se u našim tvornicama, naše usluge također idu u korak sa svim promjenama. Iako smo mnogo toga promijenili kroz godine, naše vrijednosti ostale su iste. U centru naših planiranja i ciljeva uvijek su naši zaposlenici i naši kupci. Agencija Bruketa&Žinić&Grey prepoznala je naše vrijednosti i želju da uskladimo unutarnje promjene, rast i razvoj tvrtke s vizualnim aspektom. U njima smo pronašli partnera koji je ispunio sva očekivanja koja smo imali od ovog važnog dijela strategije razvoja tvrtke – komentirao je vlasnik i direktor Prima grupe, Renato Radić.

Evo par isječka iz knjige standarda i svih promjena koje obuhvaća vizualni identitet…

I za kraj, super vijest. Povodom novog vizaulnog identiteta, Prima ima veliki popust na Alegra kutnu garnituru. Evo linka.