Nisam izdržala. Krenula sam s božićnim dekoracijama

Znam da je tek sredina 11. mjeseca, ali u Jysku su dobili divne blagdanske dekoracije. Evo kako sam si stvorila svoj predblagdanski nordic light trenutak za opuštanje i doček zime

Vjerojatno ste već primijetili, dućani su izložili božićne dekoracije, možda ranije nego ikad. Slušam reakcije ljudi, neki oko toga negoduju, mnogi odobravaju s onim tipičnim uzdahom samoglasnika aaa…

Borko Vukosav

Ja sam jedna od onih koji izgovaraju visoki “a” i instantno kreću u razgledavanje. Kupiti ili ne kupiti? Čekati da dođe kompletna kolekcija ili odmah kupiti da sam sigurna da se nešto ne bi prodalo?

Borko Vukosav

Poučena brojnim iskustvima – biram ovu prvu opciju i odmah punim košaricu s novim stvarima iz JYSKA.

Borko Vukosav

Dolazim kući. Suprug mi se smije i pokazuje na kalendar. Naravno, da je malo prerano, ali ja se ne dam. Svoje nove svijećnjake i dekoracije nosim u ured i stvaram si mali predblagdanski nordic light ambijent samo za mene.

Borko Vukosav

Znate li što je zapravo nordic light ugođaj? To je vrsta predblagdanskog ugođaja kojeg Skandinavci stvaraju u svom domu uoči dolaska zime. Zelena boja, glazirana keramika, zlatni detalji, dekica, udoban jastuk… i zima može početi.

Borko Vukosav

Polako i nježno, zahuktavamo se u predblagdansko raspoloženje.

Borko Vukosav

Zapravo, divno je koliko čovjeku malo treba da bi se osjećao posebno.

Borko Vukosav

Evo još malo slikica Borka Vukosava.

 


 

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom JYSK-om i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.