I dućani počinju ličiti na dnevne boravke

Idemo na zagrebačku Trešnjavku u novi dućan Iskona

Još prije nekoliko godina živjeli smo u svijetu kada je high-tech i minimalizam bio u modi. Dućani su se trudili izgledati kao galerije, a posebice taj trend prisvojili su dućani za telekomunikacije koji su posvuda imali velike screenove i monitore te sve je nalikovalo na scenografiju iz nekog SF filma.

Čisto, minimalističko, asketsko. Tek ponekad s foteljom u koju bi se mogla zavaliti pratnja koju ne zanima “prčkanje” po novih tehnologijama i deskovima na kojima se prezentiraju nove telekomunikacijske usluge.

Danas se sve promijenilo.

Sve više je onih koji se posvuda žele osjećati kao u svom domu, u svom dnevnom boravku koji mu pruža utočište.

Zato i poslovni uredi sve više podsjećaju na dnevne boravke, a ne zaostaju ni kafići, restorani, hoteli… a po novome i dućani.

Ta ideja stvaranja prijateljskog, kućnog ozračja jako se svidjela Iskonovim stručnjacima koji su svoje prodajno mjesto odlučili pretvoriti u dnevni boravak.

– Poznati smo kao prijateljski domaći telekom, pa smo tu činjenicu preslikali i na okruženje u koje kupci dolaze odabrati naše usluge. Za izlaganje telekomunikacijskih noviteta ni ne postoji bolji prostor od dnevne sobe, u kojoj se baš svi najradije opuštamo surfajući i gledajući televiziju – pojasnili su u Iskonu, dodajući kako je uređenje interijera potpisuje njihov in-house stručnjak za marketinške komunikacije Mateo Svećnjak.

– Prostor je bio naša bivša korporativna pisarnica s vlastitim uličnim ulazom, a sastojala se od manjeg hodnika te otvorenog prostora veličine 65m2. Pristupajući prenamjeni tog prostora u Iskon shop, poželjeli smo da isti našeg kupca/korisnika podsjeti na moderan, eklektičan dom; dnevni boravak mlađeg, urbanog para u 30-im godinama, kakav je i naš prosječni Iskonovac. Upravo je boravak ona centralna prostorija kuće u kojoj se najčešće povezujemo i koristimo telekomunikacijske usluge – prirodno stanište našeg interneta… – objasnili su u Iskonu.

– Unutar shopa (veličine 65m2) nalaze se zona recepcije, dnevni boravak u kojem se može isprobati inteligentna Iskon TV usluga, odvojeni zid s izloženim najprodavanijim smartphone uređajima te zona suradnje, na kojoj korisnik ugovara detalje svoje usluge s prodajnim agentima. Naše najprodavanije usluge, paketi fiksnog interneta, nešto se teže prezentiraju, no zato se u shopu korisnik može upoznati s naprednijim Wi-Fi rješenjima poput MESHtra ili Mi-Fi routera – objasnili su u Iskonu, dodajući kako se sve njihove usluge mogu naručiti i razgledati online, no da su fizičke trgovine ipak i dalje mjesta gdje ljudi vole vidjeti proizvod.