Borik. Mjesto gdje sam zavoljela all inclusive

Falkensteinerov hotel Funimation Club Borik opasno se obnovio. Išli smo provjeriti kako izgleda. Idemo u Zadar…

Obožavam hotele. I kad god mogu uvijek biram boravak u hotelu, radije nego u apartmanu. Obožavam bijelu besprijekorno ispeglanu posteljinu, reklamne sapunčiće i hotelski doručak.

Ponekad se zbog njih dignem i sat vremena ranije, samo da bi u miru, polako uživala u tom doručku koji u mom slučaju uvijek u hotelu traje satima… Prvo maslac i marmelada, kava, pa onda nešto slano, pa onda nešto slatko i obavezno druga kava i divni planovi o tome gdje ćemo i što ćemo taj dan raditi.

Falkensteiner Funimation Club

Zapravo, obožavam hotele i tu neku “nepodnošljivu lakoću postojanja”… Sve ti je spremno, očišćeno, namješteno… potpuna ležernost.

I zato, kada sam ugledala super ponudu za all inclusive paket u Zadru u novoobnovljenom Falkensteinerovom Funimation hotelu u Boriku, nisam puno dvojila.

Naime, u tom kompleksu bila sam prije par godina i pamtim ga kao zonu s predivnom prirodom, divnim pješćanim plažama, hotelom s lijepom arhitekturom s kraja 60-ih, ali i po sobama koje je bilo potrebno obnoviti.

Falkensteiner Funimation Club

Obnovljen kažeš? Idemo ponovno Boriku dati šansu…

Dolazimo u kompleks i dočekuje nas obnovljena, vesela recepcija. Sve je puno šarenih, veselih zona za opuštanje koje asociraju na Mediteran, a opet i radost, živost. To uređenje javnih prostora odlično korespondira s onim što taj hotel zapravo jest – obiteljski hotel uz borovu šumu i divnu pješčanu plažu.

Na recepciji klinci dobivaju paketić za djecu s bojankom, bojicama i gumenim bombonima. Moji klinci su već kupljeni i njima je genijalno. Gumeni bomboni bili bi dovoljni.

Falkensteiner Funimation Club

Ja sam malo izbirljivija. Meni je kod hotela užasno važno uređenje, a posebice udobnost sobe i kupaonice. Može hotel biti divan, hrana najukusnija, lokacija najbolja na svijetu, ali ako je kupaonica mračna, prljava i stara, ja kupim svoje stvari i odlazim…

Penjemo se s liftom na četvrti kat gdje su obiteljski apartmani koji se sastoje od spavaće sobe za roditelje, dnevnog boravka koji je pretvoren u sobu za djecu te prostrane kupaonice s wc-om.

Trenutatak koji me oduševljava je što je na ulazu ogroman “walk in” ormar u kojem možete smjestiti sve svoje kofere, ručnike za plažu, sve svoje stvari i to odmah do ulaza, tako da vam soba ostaje stalno uredna i čista.

Falkensteiner Funimation Club

Kada ste na putu s dva ogromna kofera i dvoje male djece onda je prostor luksuz… a pogotovo kada shvatite da imate dvije terase tako da navečer opušteno možete uživati na balkonu, dok klinci spavaju… I da, balkonska vrata imaju komarnike. Ogromna je to sreća za sve nas koje obožavaju komarci.

Kako izgleda soba? Evo par spontanih slika…

Ono što je mene najviše oduševilo je naravno udoban krevet s besprijekornom posteljinom i spoj zemljanih tonova, plave boje i drva.

Falkensteiner Funimation Club

Drva? Pa zapravo iako imate osjećaj da je drvo na podu, to su zapravo pločice, ali slagane bez fuga tako da doista imate dojam da je na podu parket, a ne pločice.

Fuge su jedino u kupaonici s obzirom da se ti prostori više moče, a divno je što kupaonica ima i tuš i kadu… Nemate pojma koliko to ubrzava spremanje. Dok se klinci kupaju u kadi, mi se u miru možemo istuširati i krenuti na večeru…

Uff, ali večera je tek za par sati. Moji klinci su gladni, a onda se sjetim da mi je žena na recepciji rekla da postoji snack bar koji radi od 7 do 24 sata i gdje uvijek možete naručiti burgere, sendviče, krumpiriće, popiti kavu, sokove, pivo, koktele… i sve to bez ograničenja.

Falkensteiner Funimation Club

Spuštamo se do bazena i tražimo taj all inclusive snack bar. Bar je odmah uz bazen, a naše “jedite oči gladne” naručuju puno više toga nego što možemo pojesti.

Hrana je ukusna, ali bazen ih zove i naravno da je pola te hrane ostalo nepojedeno.

– Jel’ti kužiš da bi mi sada, da smo sjeli negdje vani, zapravo bacili u smeće tih 200-300 kuna koliko bi platili sve te pomfrije, burgere, sokove?

Falkensteiner Funimation Club

Da, to često i radimo. Govori mi suprug i podsjeća na one trenutke kada ja pokleknem i klincima naručim sve što žele, a malo toga okuse.

Kupanje, skakanje, uživanje… i vrijeme je opet za večeru. Restoran se nalazi u drugom krilu hotela čije sobe će ići u obnovu na kraju ljeta te će spremno dočekati iduću sezonu.

Naime, ove godine u Funimationu u Boriku je obnovljeno 146 od 258 soba i aparmana, a za iduću sezonu u planu je obnova preostalih soba i apartmana, Acquapura i Thalasso spa zone te Falky Landa, odnosno goleme igraonice za djecu.

Falkensteiner Funimation Club

Dolazimo na večeru, ogromni švedski stolovi nižu se jedan za drugim, a ljudi uzimaju, biraju, jedu, uživaju… Ne volim baš princip “all you can eat” jer mi je odbojno prejedanje i razbacivanje. Ali moji klinci nemaju te moralne dileme. Sve žele isprobati…

Zapravo kad malo bolje razmislim cijeli naš boravak nekako se sveo na hedonizam i odmaranje – doručak, bazen, ručak, bazen, večera, bazen…

Znam, i ja sam se nekad smijala takvima i čudila koko mogu biti cijelo vrijeme na tim ležaljkama i pored bazena, kad imamo tako lijepo more…

Falkensteiner Funimation Club

Ali jednostavno, čovjek ponekad dođe u tu fazu iscrpljenosti, kada je to jedina vrsta odmora koja mu paše… Dva posla, dvije privatne firme, dvoje male djece… ne dirajte me s ležajke pliz…

Evo, odmorila sam se… Uživajte u slikama novoobnovljenog Falkensteiner Funimation hotela u Zadru. I da, velika pohvala svima koju su sudjelovali u obnovi hotela i stvorili toliko različitih veselih zona za odmor.