Istraživanja pokazala: žene su ključne za kupnju stvari za dom

“Moram pitati muža”, čini se više ne vrijedi, kao ni strah od internet kupnji…

Istraživanja su pokazala, ono što već godinama znamo (a ponekad si i ne želimo priznati) – žene su ključne za kupnju i one obavljaju 75 posto kupnji.

Naime, interna istraživanja tvrtke Vivre koje je obuhvaćalo 3 milijuna narudžbi napravljenih u posljednjih 7 godina preko njihove web stranice, pokazuju da tek svaku četvrtu narudžbu napravi muškarac. “Moram pitat muža”, čini se više ne vrijedi, kao i strah od internet kupnji, plaćanja karticama te ona rečenica “moram to vidjet u živo”.

Polako ali sigurno svi se mijenjamo, a u Vivreu kažu da je profil njihovog tipičnog hrvatskog kupca: mlada, moderna, trendi, urbana žena, u dobi između 25 i 45 godina koja cijeni raznolikost ponude.

Čini li vam se to poznato? Uf, možda i previše.

VIVRE

– Dom je mjesto u kojem se svaka osoba treba osjećati ugodno i zadovoljno pa smo zato sretni što već pet godina hrvatskim kupcima svakodnevno isporučujemo ljepotu i udobnost, čineći to brzo i za njih jednostavno – izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik Odjela marketinga Vivrea, objasnivši kako Vivre posluje na ukupno 9 tržišta srednje i istočne Europe, koja uz Hrvatsku uključuju i Rumunjsku, Bugarsku, Mađarsku, Slovačku, Sloveniju, Češku, Poljsku i Grčku te kupcima svakodnevno nudi više od 150.000 različitih proizvoda od preko 5.000 različitih brendova.

VIVRE

Dnevno kaže, obrade prosječno 20.000 narudžbi, a Vivre je od svog pokretanja prije sedam godina uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca.

Naručeni proizvodi su u tom razdoblju prevalili ukupno 2,1 milijardu kilometara što je jednako 5.500 puteva na Mjesec i natrag.

Btw ako bi i vi danas šopingirali, Vivre do kraja dana ima popust od 20 posto i besplatnu dostavu na sve narudžbe iznad 720 kuna. Evo linka, a kod je JEDANDAN20 i aktivan je danas do ponoći.