Lesnina slavi 75. rođendan s popustima do 75 posto

Cijela priča započela je prije 75 godina, davne 1949. godine pod imenom LES, a trenutno Lesnina samo u Hrvatskoj zapošljava oko 1.000 djelatnika te ima 9 prodajnih centara na ukupno 217.000 m2 po cijeloj Hrvatskoj. No, kakve sve planove nam priprema za ubuduće?

Kao što bi slikarica Tisja Kljaković Braić u jednom svom radu rekla: “Bacija škovace, odveja ti mater u Lesnine, oša ti po uloške, odveja auto na tehnički…” Lesnina je zaista postala sinonim za trgovinu sa stvarima za dom i puno više od toga. Da li trebali kuhinju, novu sofu, ormar, poplun, zavjese, tanjure, beštek, božićne ukrase…? Uvijek je jedna od prvih adresa Lesnina. I tako desetljećima…

Lesnina je praktički odgojila generacije. Ono što je manje poznato, a zapravo divno, je da je to tvrtka koja ima jako malu fluktuaciju ljudi te da velik broj djelatnika u Lesnini radi desetljećima. Mnogi od njih započeli su raditi u trgovini i logistici, a s vremenom napredovali i postali voditelji, direktori…

No, vratimo se na ono što vjerujem svi najviše iščekujemo – rođendanske popuste i najave velikih akcija.

– Rođendansko slavlje Lesnine XXXL trajat će cijelu ovu godinu. Kroz svaki mjesec u svim prodajnim centrima i web trgovini bit će dostupan niz proizvoda iz raznih kategorija namještajnog kao i asortimana opreme za dom po posebnim jubilarnim cijenama, uz popuste do čak 75%. Uz pojedine proizvode tijekom godine Lesnina će svoje kupce počastiti i velikim prodajnim akcijama na kompletni asortiman određene kategorije – najavio je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine XXXL Hrvatska.

U svojih 75 godina poslovanja Lesnina XXXL jedna je od najuglednijih trgovina namještajem s najvećim udjelom na tržištu što je čini liderom u prodaji namještaja i opreme za dom. Trenutno u Hrvatskoj Lesnina XXXL zapošljava oko 1.000 djelatnika, posjeduje 9 prodajnih centara i web trgovinu te svojom prodajnom mrežom pokriva sve velike gradove i regije. Ukupna površina prodajno/skladišnog prostora iznosi 217.000 m2.

– Lesnina se danas prezentira kao kompanija koja je zadržala svoju fleksibilnost i orijentaciju ka tržištu na osnovu koje garantira najbolju cijenu za kvalitetu u svim cjenovnim razredima. Uz navedeno odlikuje nas asortiman prilagođen tržištu, izrada namještaja po mjeri, precizna i stručna montaža, tradicija i kvaliteta. Cijeli niz godina nositelj smo trendova u prodaji namještaja na ovim prostorima što je rezultat ozbiljnog i predanog rada te uspješne poslovne politike. – naglasio je prigodom jubileja Rajko Magdalenc, predsjednik Uprave Lesnine XXXL.

Cijela priča započela je prije 75 godina, davne 1949. godine pod imenom LES, a par godina kasnije, 1956. godine tvrtka je preimenovana u LESNINA. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća Lesnina je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je sa svojim salonima bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše zajedničke države.

Nakon raspada bivše države tvrtka se restrukturirala i krenula iz početka u Sloveniji s novim vodstvom i novom vizijom, a nakon toga 2002. godina ulazi i na hrvatsko tržište, i to s prvim velikim prodajnim centrom u Zagrebu.

– Dodatno širenje je planirano prvo u veliki logistički centar koji će omogućiti da imamo znatno više robe na zalihi i znatno bržu isporuku za naše kupce kako u prodajnim centrima tako i u web trgovini, a nakon toga je u planu i otvorenje novog velikog prodajnog centra u Osijeku. Obje investicije planirane su za početak 2026. godine – izjavio je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine XXXL Hrvatska.

Radovi na novim investicijama, tj. novom logističkom centru, kao i na novom prodajnom centru u Osijeku, već su počeli te su trenutno u izgradnji pristupne ceste i pripadajuća infrastruktura, također smo u fazi ishođenja građevinskih dozvola. Kvadratura novog centra u Osijeku je 27.000 m2, dok je u prvoj fazi centralnog skladišta planirano 48.000 m2.

Novitet je da se u Lesnina XXXL trgovine uvode i Lesnina restorani koji već vrlo uspješno posluju u Puli, Rijeci, Zagrebu i Splitu, a uskoro se otvara i novi restoran u sklopu Lesnine Zadar. Uz sam lanac trgovina Lesnina paralelno se razvija i lanac trgovina Moemax koji je usmjeren na mlađi dio populacije.

Koncern XXXLutz, grupacija čiji je Lesnina dio, intenzivno radi na pitanjima održivosti i zaštite okoliša, tako da će budućnost poslovanja Lesnine ići i u tom smjeru. Sve faze poslovanja bit će obuhvaćene ovom temom, a već sada možemo istaknuti da je na prodajni centar Lesnine u Splitu postavljena sunčana elektrana, dok se dodatna uskoro postavlja u Lesnini Zadar. U planu je u skorije vrijeme sunčanim elektranama pokriti prodajne objekte Lesnine u Hrvatskoj te biti energetski neovisan.