Kada jelovnik ispriča priču o podneblju, tradiciji, emocijama

25. godišnjicu obiteljskog restorana proslavili su s novim rebrendingom kojeg potpisuje višestruko nagrađivani Design Bureau Izvorka Jurić

Koliko puta ste kupili proizvod zbog amblaže? A sjeli u kafić ili restoran zbog interijera i ambijenta, vizualnog identiteta? Ja gotovo uvijek. Kada ne poznajem proizvode i mjesta, uvijek sjednem tamo gdje su lijepi stolovi i stolice, ugodna rasvjeta, zanimljivi tanjuri, profinjeni jelovnici s malo lokalnih jela.

Kao da su mi sve to neki tajni znakovi da se u tom restoranu vodi računa o kvaliteti namirnica, o čistoći, ugodi, detaljima… Naravno da izgled nekada i vara.

Posebice to možemo vidjeti u restoranima i konobama koji su desetljećima uvijek puni i nude domaću, tradicionalnu, izvornu hranu, a praštamo im oronule interijere, premale wc-e, basic i izraubano posuđe, cjenike…

No, ono što veseli je kada restoran s dugom obiteljskom tradicijom ode u rebrending i pofriška interijer.

Jedan od takvih je Kaštil Slanica, restoran s 25-ogodišnjom obiteljskom tradicijom u omiškom kraju za čiji je rebrending bio angažiran nagrađivani Design Bureau Izvorka Jurić.

– Ovaj obiteljski restoran podignut je na zidinama srednjovjekovnog trgovišta solju uz smaragdno zeleno okruženje Cetine, a već desetljećima njeguje drevne lokalne recepture kuhinja Dalmacije i Dalmatinske zagore. Specijaliteti zbog kojih je Kaštil Slanica kao rijetki dragulj usmenom predajom poznata od Zadra do Dubrovnika, svakako su soparnik – zaštićeno kulturno dobro Hrvatske, jela od pastrve, žaba, jegulje, sipe te nezaobilazna mirisna pašticada vlasnice Vinke i omiška juha s ovčjim sirom – kaže dizajnerica Izvorka Jurić, objašnjavajući kako su sve te okuse mora, stine i Cetine spojili u novi vizualni identitet.

– Novi brending ističe Kaštil Slanicu kao nezaobilazno mjesto u doživljaju kulturnog i povijesnog nasljeđa te prirodnih bogatstva ove destinacije. Uz novi vizualni identitet u komunikaciju su uključene priče o životu u Dalmaciji prenesene kroz zanimljive “crtice” praćene ilustracijama Vedrana Klemensa – ispričala je dizajnerica Izvorka Jurić.

– Nakon 25 godina uspješnog rada, željeli smo i prostoru i našem brendu dati neku novu svježinu, pa smo kroz novi identitet povezali tradiciju, kulinarstvo, obitelj, prirodu i povijest u jednu cjelovitu priču. Restoran su 1998. godine otvorili moji roditelji Damir i Vinka Rogošić želeći ponuditi jedinstveni gastronomski doživljaj i kroz njega dočarati raznolikost i ljepotu omiškog kraja. Naš novi slogan Čuvari začina života naglašava obiteljski karakter restorana i našeg predanog osoblja kao čuvara tradicije i dalmatinske gastronomije – pojašnjava Dunja Kadrić, suvlasnica i brend menadžerica restorana.

Evo par fotografija pofriškane Kaštil Slanice. Fotografije: Lili Bašić, Ivona Bezmalinović i Design Bureau Izvorka Jurić.