Red Dot za dizajn ambalaže ide u Rijeku. Bravo Staša i Veronika

Stašu znam godinama i zato me ne čudi da je sa svojim prvim proizvodom Bakin’Mix – bezglutenskom mješavinom za kruh i kolače – osvojila prestižnu nagradu

Možeš imati dobrog dizajnera, a lošeg investitora i teško da će rezultat biti dobar. Isto tako možeš imati sjajnog investitora i lošeg dizajnera i opet stvar neće biti dobra. A ako imaš dobrog dizajnera i dobrog investitora koji prepoznaje dobre stvari i daje ti jasan brief o svom proizvodu i tržištu – onda dobiješ Red Dot. Otprilike, tako glasi recept za uspjeh, a upravo se on pokazao uspješnim kada su se spojile dvije sjajne žene – investitorica Staša Brozina i dizajnerica Veronika Uravić Čolak koje su zajedničkim snagama (svaka sa svojim zaslugama) ovih dana osvojile nagradu Red Dot za dizajn proizvoda u kategoriji “Communication Design” za visoko kvalitetno rješenje dizajna ambalaže u prehrambenoj industriji za Stašin proizvod Bakin’mix.

ADRIANA KARUZA

Naime, Stašu poznajem prilično dugo i znam da praktički oduvijek propagira zdravu prehranu i živi to što radi. I zato sam presretna što je pokrenula vlastiti brend Bakin’Mix koji je prvi hrvatski gluten free brand mješavina za kruh, peciva i kolače. Posebnost Stašinih proizvoda (kao i svih onih koje inače godinama uvozi) je top kvaliteta i jednostavnosti pripreme, i činjenica da je razvijen u Hrvatskoj u suradnji s nutricionistima i ekspertima.

Osim što sjajno kuha, prepoznati kvalitetne stručnjake i poslušati ih velika je Stašina vrlina, tako da uopće ne čudi što je Staša za dizajn svog prvog proizvoda uzela dizajnericu Veroniku Uravić Čolak i njezin Reedesign Studio Rijeka koji je već 2017. osvojio Red dot za ambalažu.

Veronici je ovo već drugi osvojeni Red Dot. Ove godine radove je ocjenjivao žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna, a Bakin’Mix je nagrađen u konkurenciji od 6,992 radova iz cijelog svijeta.

Za nagradu Red Dot Award: Brands & Communication Design, radovi se prijavljuju unutar 17 kategorija i 36 “industrija”, a dodjeljuje se još od 1955. godine te se smatra jednom od najprestižnijih međunarodnih priznanja za dizajn.

ADRIANA KARUZA

– Ovo je  veliki poticaj i vjetar u leđa za naš prvi brand proizvoda, koji će zasigurno pomoći u uspješnom plasmanu na domaćem i međunarodnom tržištu. Ovime smo dokazali da nam je bitna cjelovita kvaliteta proizvoda, da smo ovom projektu pristupili temeljito i pažljivo, da je na projektu radio dobar tim, da je Veronika bila pravi odabir, a osim vrhunske kvalitete proizvoda, imamo i dizajn koji je u skladu s postojećim trendovima, te se time obvezujemo na najviši standard u svakom segmentu poslovanja našeg branda Bakin’Mix. Reakcije svih koji su vidjeli proizvod su bile od prvog dana vrlo pozitivne, no ipak moram priznati da je nagrada iznenađenje jer je konkurencija doista velika – kaže Staša Brozina, direktorica tvrtke A1 All Natural koja stoji iza pokretanja ovog brenda.

– Proces izgradnje branda i dizajna ambalaže proizvoda trajao je oko 6 mjeseci, radili smo temeljito i na osnovi istraživanja i analize sličnih proizvoda na domaćem i međunarodnom tržištu. U području brendinga projekt je uključivao imenovanje, vizualni identitet serije proizvoda i dizajn ambalaže. U svemu tome bila je uključena ekipa ljudi iz tvrtke A1 All Natural i ja. Usko smo surađivali, te smo povezali sva naša znanja i iskustva, a meni je osobno bilo bitno što su bili unaprijed jasno postavljeni i komunicirani ciljevi branda – kaže  dizajnerica Veronika Uravić Čolak.

ADRIANA KARUZA

A što cure kažu o ambalaži?

Bakin’mix ima oblik ambalaže koji je unaprijed određen kao i kod drugih sličnih proizvoda, no kao takav je u procesu dizajna dao mogućnost prikazivanja samog izgleda proizvoda (prašak) koji svojom strukturom stvara „zaštitno lice“ branda – bake s punđom od sijede kose. Dizajn ambalaže je na taj način naglasio osnovnu vrijednost branda – povezivanje tradicije sa suvremenim prehrambenim potrebama ne samo kroz ime već i cjelokupno rješenje, podsjećajući nas na toplinu i neponovljive okuse i mirise tradicionalne bakine kuhinje. Serija proizvoda uključuje sedam različitih mješavina, a izbor boja temeljen je na istraživanju i trendovima sličnih proizvoda u svijetu i postizanju što bolje vidljivosti na policama trgovina.