Još jedan hrvatski brend kojeg je lako voljeti

Na Instagramu, među ljubiteljima skandinavske estetike, oni su hit, a njihove stvari obožavaju strane blogerice i strani webshopovi. U Hrvatskoj malo tko zna za njih. Upoznajte Jelenu i Nikolu i njihov brend Twelvedots

Postoji jedna teorija da ćeš uspjeti tek onda kada si rasterećen. Kada voliš to što radiš i kada nisi opterećen uspjehom, odnosno neuspjehom. Kada stvari radiš s lakoćom i iz neke znatiželje, hobija, a ne uz Excel tablice i priču o dobiti, rashodima, troškovima, egzistencijalnim imperativom…

Twelvedots

Ukratko, uspjeh navodno uvijek dolazi kada smo opušteni i sretni, zato valjda toliko ljudi u zadnje vrijeme imaju sličnu uspješnu priču – od hobija do biznisa.

Twelvedots

Danas vas upoznajem s jednim parom kojima se uspjeh na dizajnerskom planu dogodio sasvim slučajno i spontano. I nema nikakve veze s njihovim zanimanjima, poslovima s kojima su se inače bavili…

Twelvedots

Naime, Jelena i Nikola su pravnici i sasvim slučajno su prije dvije godine pokrenuli vlastiti dizajnerski brend Twelvedots. Riječ je, naime, o brendu profinjenih asesoara za dom, napravljenih uglavnom od drva.

Twelvedots

Drvene daske, kuhače, hvataljke, žlice, pokoji stolić, drvene vješalice, posuda…

Twelvedots

– Budući da smo i sami ljubitelji malih stvari, sitnica koje nam uljepšavaju svakodnevicu, htjeli smo dizajnirati proizvode koji bismo i sami poželjeli imati i svom domu. Nešto funkcionalno, lijepo i jednostavno a istovremeno ne preskupo – ispričao je Nikola Knežević, dodajući kako u svom radu preferiraju prirodne materijale, posebice drvo koje predmetima daju kvalitetu i toplinu, bezvremenost. Drvo opet zadržava i onu potrebnu individualnost, naspram industrijski masovne proizvodnje.

Twelvedots

– Dugo smo pokušavali pronaći prigodno ime za brend koje bi ujedno imalo i osobni značaj u cijeloj toj priči. Budući da je novi posao predstavljao za nas ujedno i novi početak, odlučili smo staviti točku na prethodnih dvanaest godina provedenih na poslu i započeti nešto novo. Otuda twelve kao dvanaest godina i dots kao točka – objasnila je Jelena, dodajući kako su društvene mreže sigurno puno odigrale i ubrzale njihov uspjeh.

Twelvedots

Naime, o njima, pravnicima iz Osijeka, nedavno je pisao britanski Vogue, kao i Stylizmo, jedan od najčitanijih svjetskih blogova. Redovito, praktički na dnevnoj bazi, objavljuju ih poznate blogerice i vlogerice na svojim Instagram profilima i društvenim mrežama.

Twelvedots

– Društvene mreže imale su snažan utjecaj na razvoj brenda i otvorile nam prostor za suradnju s mnogim osobama. Osim toga, ispravan i odgovoran pristup poslu zapravo je najbolja reklama sama za sebe. A sve te suradnje s inozemnim blogericama započele su vrlo spontano. S nekim se osobama brzo prepoznate, vjerojatno iz razloga što volimo iste stvari i način na koji te neke od njih pristupaju poslu. Lijepo je kada se osvrnemo unatrag i vidimo da su se iz takvih suradnji dogodila i nova prijateljstva – objašnjavaju Jelena i Nikola.

Twelvedots

Sve što izrađuju, proizvode i pakiraju te uglavnom i izvoze izvan Hrvatske. Kod nas ih možete kupiti jedino u zagrebačkom Modusu te na njihovom webshopu, ali zato možete u Americi, Kanadi, Australiji, Njemačkoj, Engleskoj, Italiji…

Twelvedots

Uživajte u fotkama koje su plod suradnji Twelvedotsa i raznih stranih blogerica. Da, jasno je koliko dobra fotka prodaje proizvod…