Priča iza fotogeničnih prostirki. Verka – Made in Croatia

Najbolje priče događaju se same od sebe, a posebno su mi drage one koje uključuju obitelj i hand made pristup. Upoznajte mamu i kćer koje stoje iza potpunog novog brenda Verka

Stoput se pokazalo – kada želiš biti jako kreativan i inovativan, onda to ne ide. A kada se opustiš i napraviš nešto iz srca, za sebe, onda to bude dobro. I onda se sasvim slučajno može dogoditi veliki uspjeh…

To se nekako događa Eli i njezinoj mami Veroniki Filipec koje su sasvim slučajno pokrenule brend Verka. Naime, iza tog brenda, koji za sada proizvodi dva fotogenična modela multifunkcionalnih prostirki, stoji nadimak mame Veronike, koji je također, kao i ovaj brend nastao potpuno slučajno.

Oprrosti

– Mama oduvijek šiva i ima jako spretne i vrijedne ruke, a ja joj svako toliko dolazim s nekim idejama što bi mi mogla sašiti. Jedan dan, zamolila sam ju da mi sašije veliki tanki jastuk za balkon na koji ću moći sjesti, leći, pokrit se… S obzirom da je za balkon, logično je bilo da bude u nekom botaničkom izričaju, a s obzirom na popularnost i dekorativnost monstere, ona se nametnula kao najlogičniji izbor – prisjeća se Ela Filipec trenutka kada joj je mama za par dana prvi put sašila Verku.

Oprrosti

– U trenu je postala hit na društvenim mrežama. Svi koji su je vidjeli, odmah su se počeli raspitivati gdje sam ju kupila i da li i njima moja mama može napraviti jednu… I onda mi je palo na pamet da bi mama i ja stvarno mogle napraviti od toga projekt i brend – ispričala je Ela koja je slično tako prošle godine sa svojom prijateljicom Dinom Šarolić pokrenula brend nakita My Mon Mon.

Oprrosti

– Dina i ja smo užasno puno toga naučile s MyMon Monom. Od toga kako proizvod osmisliti, proizvesti, predstaviti, slikati, pakirati, distribuirati… sve smo to naučile u vrlo kratkom periodu. Zbog toga nam je valjda i puno lakše bilo napraviti Verku – priča mi Ela, kojoj je sa savjetima oko brendinga pomogao i brat Tihomir, jedan od partnera u Regular Company, jednom od najuspješnijih hrvatskih dizajnerskih studija mlađe generacije u Hrvatskoj, a vjerojatno i regiji.

Oprrosti

– Ma puno puta do sada mi se dogodilo da bi mi mama po mojim idejama nešto izradila što je svima bilo fora, ali se nikada nismo odlučivale od toga napraviti ništa ozbiljnije. Sada smo rekle, ajmo pokušati i implementirati sva znanja koja smo dobili s My Mon Monom…  – priča mi Ela i otkriva da se nisu ograničavale samo s Hrvatskom i dostupnošću materijala u Hrvatskoj.

Oprrosti

– Ja sam imala jasnu viziju o tome od čega moraju biti Verke te kojih sve boja. U Hrvatskoj nismo mogli naći proizvođača koji je tome odgovarao i po cijeni i količinama koje su nama potrebne. No, nismo odustajale, nego smo kopale dalje i pronašle tvrtku iz Nizozemskoj od koje nabavljamo lan – priča mi Ela i objašnjava velike prednosti doba u kojem danas živimo.

Oprrosti

– Instagram je čudo. Zahvaljujući njemu dolazimo do kupaca, ali i raznih distributera i vlasnika dućana koji žele u svoju ponudu uvrstiti Verke. Danas ako imaš kvalitetan proizvod stvari se nekako puno lakše događaju nego nekad… – priča mi Ela i otkriva nove planove s Verkama.

Oprrosti

– Jedan dio ljudi ih kupuje kao prostirku za plažu, zbog čega smo smislile čvrstu vodootpornu podlogu kako bi bile udobnije i izdržljivije. Drugi dio ljudi ih kupuje kao prekrivače i jastuke za interijer, pa njima prekrivaju sofe, krevete, fotelje… Neki ih kupuju za kućne ljubimce, a neki za djecu, kao prostirke za igranje – priča mi Ela, otkrivajući kako je to jedna niša o kojoj uopće nisu razmišljali kada su kretali s brendom.

Oprrosti

– Jako puno ljudi ih kupuje kao poklon za rođenje djeteta i to nas jako veseli. Za tu prigodu često radimo i neku personaliziranu varijantu, tako da izvezemo ime ili neki lijepi citat na podlogu ili na njenu pripadajuću vreću – ispričala je Ela, objasnivši kako Verke za sada idu u dvije veličine s dva osnovna modela – monstera i školjka. Sve su napravljene od mekane ispune i lana, a cijene su im pristupačne i realne.

Oprrosti

– Brat mi je dizajner i on nam je dao jedan zlatan savjet kojeg se držimo. Rekao mi je: “nemojte raditi previše različitih modela i boja. Ljudi se pogube nakon previše izbora i na kraju ne naruče ništa”. Mi se toga držimo i s novim modelima i bojama ćemo polako i u nekim manjim limitiranim serijama – priča mi Ela.