Profinjenost i jednostavnost. Idemo u Bio Boutique

Oni za sebe kažu da su mala hrvatska obiteljska kompanija s velikim planovima i zdravim namjerama, a ono što mi možemo reći da imaju divan dućan koji u svakoj svojoj pori govori: ovo je nešto prirodno i divno

Zaljubili smo se u malu trgovinicu od 26 kvadrata na adresi Trg Francuske Republike 6. Riječ je o Bio Boutique, trgovini selektirane certificirane bio kozmetike koja je čista suprotnost od većine bio dućana, parfumerija, drogerija, ljekarni koje obično imate priliku vidjeti.

Naime, Bio Boutique je jednostavan, pročišćen, minimalan… To je interijer koji nema banera i reklama proizvoda, nema mnoštvo šarenih bočica i ambalaža koje nas pozivaju na kupnju. Zapravo u Bio Boutiqueu je gotovo sve skriveno. Jednostavno. Pročišćeno. Pure.

Interijer je uredila arhitektica Jana Piacun koja je ideju o pomno selektiranom odabiru organske certificirane kozmetike prenijela u interijer.

U fokusu Bio Boutiquea nije brand proizvoda, nego njegova kvaliteta, a posebnost ovog dućana je i što iza odabira proizvoda stoji dr.sc. Zvonimira Mikototić Mihun, inženjer biotehnologije te doktorica znanosti s područja organska kemija koja kaže da su svi proizvodi njezin osobni najdraži izbor.

– Proizvodi koje možete pronaći u Bio Boutiqueu doprinose zdravlju, njezi i ljepoti kože izvana i iznutra, a vrlo sam ponosna što se ubrajamo u 2% prodajnih mjesta na kojima je dostupna uistinu najviša europska kvaliteta ove vrste proizvoda. Proizvodi su nositelji restižnih certifikata (ECOCERT, COSMOS ORGANIC, COSMOS NATURAL, Natural Soil Association, Leaping Bunny, GMP, Vegan i dr.), kontrolirani u visokostandardiziranim laboratorijima i auditirani od najstrožih EU regulatornih tijela. Proizvodi su ispitani od strane dermatologa, neonatologa, pedijatara, stomatologa, proizvedeni su u EU po najvišim standardima, a u skladu su i s mojim uvjerenjima da je prirodno jedini ispravan odabir, osjećam se odgovornom uputiti Vas u podrijetlo proizvoda – rekla je Zvonimira Mikotić Mihun, dodajući kako svaki proizvod ima svoju priču.

Za razradu i apliciranje promotivnih materijala te grafika unutar novog prodajnog prostora angažiran je Studio Šesnić&Turković.