Pa kako se ja tog nisam dosjetio/la. Čujem to često, kad god netko smisli nešto savršeno logično, jednostavno, povoljno, marketinški jako.
Vjerojatno ste ovih dana vidjeli da je većina svjetskih portala objavila vijest da je prema Pantoneu boja 2017. godine Greenery (Pantone 15-0343) i da je povodom toga u Londonu jedan cijeli stan dekoriran s tom bojom te da ga možete iznajmiti preko Airbnb-a za 200-tinjak funti dnevno.
Savršena reklama za Pantone, Airbnb i sam stan. Novac od iznajmljivanja ide American Institute of Graphic Art’s, ali i da ne ide, ne bi li to bila zapravo savršena reklama?
Meni se čini da da. I da zaista na primjeru ovog stana možemo naučiti dobru lekciju koju treba koristiti u iznajmljivanju stanova i kuća, reklamiranju svojih proizvoda, usluga, općenito u životu…
Kada razmišljaš izvan okvira, PR ne poznaje granice. Pa onda i prosječan projekt, stan, postane jako cool.
Evo i tog stana…
via dezeen.com